Mobilselskabernes popularitet

Ved du, hvem af selskaberne tiltrækker mest trafik og følgere på internettet?

Teleselskaber har igennem tiden brugt mange forskellige, og meget kreative metoder til at tiltrække nye kunder til deres services og platforme. Selvom mobilselskaberne aktivt markedsfører sig selv på tværs af adskillige kanaler, hvor mange er så successfulde i at tiltrække danskerne til deres hjemmesider og sociale medie-profiler? Så altså, hvilke metoder virker egentlig? I de ældre dage var det mest via telefonen eller ligefrem telegrammer, men i senere tid har det udviklet sig til e-post beskeder, eller i almindelig tale, emails. Og i endnu nyere tid er det selvfølgelig 10’ernes overtrumfede markedsføring der også har taget over, når det kommer til teleselskaber. Selvfølgelig, sociale medier og internettrafik! Derfor har vi altså undersøgt netop dette. 

CupoNation har undersøgt helt præcist, hvem af teleselskaberne der tiltrækker de fleste besøgende. Det har vi gjort ved at undersøge 1) trafik på internettet til de forskellige selskabers egne sider på internettet. Her har vi selvfølgelig også været omhyggelige i at understrege, hvilke selskaber der kun fokuserer på at tilbyde dig mobile services, og hvilke selskaber, der også tilbyder andre former for forbindelser, såsom for eksempel TV, internet (kabel og trådløst). Se vores resultater her og find ud af hvor populært dit eget teleselskaber er iblandt dets mange konkurrenter her i Danmark

HER ER RESULTATET

 

Information omkring undersøgelsen

- Dataen er insamlet 2. november 2017
- Dateen er indsamlet via onlineværktøjet SimilarWeb Pro
- Du kan se og downloade den originale data her

Cuponation.dk er ejet af Imbull B.V. Copyright © 2019 Imbull B.V. Alle rettigheder forbeholdes. For kontakt: contact.us@cuponation.dk. Alle rabatkoder, der er markeret med "EKSKLUSIV" kan ikke anvendes af andre eller på nogen måder bruges uden skriftlig tilladelse fra CupoNation.
Alle kampagner er håndplukket af vores ansatte og er korrekte på tidspunktet for udgivelsen.